星期一, 1月 05, 2009

松島大觀莊

一泊二食每人收13,000円,究竟包些甚麼?


無敵靚景


悠揚琴聲



任取任食的飯團、果汁、梅酒和紅白酒

還有在這間舒適闊落的餐廳,享用「旬魚王國」放題






飯後還有驚喜,聖誕甜品プレゼント


第二朝大清早,部屋內欣賞日出。




差點忘了這個和洋式自助早餐


和餐廳外的土產朝市


我選這旅館為今個行程中的最佳住宿。

7 則留言:

  1. 嘩, 日出呀! 我好想睇呀, 不過太貪睡了.

    回覆刪除
  2. 吓,乜我住嗰啲都排佢後面咋?

    回覆刪除
  3. 我有幸住過兩次,不過冇睇過日出,遺憾呀!
    磯魚專吃魚生,咁網主咪冇乜野吃囉~
    呢度仲有一間自助餐廳架,係咪冇得俾你地揀呀?

    回覆刪除
  4. 小彭,
    日出我就睇咗喇,係差日落囉,睇黎都係要去土肥先可以完成心願~

    大頭仔,
    呢間我有預你架,係你話唔要去松島ge~

    意粉,
    真係好抵,仲要係24/12入住喎~

    Maymay,
    使唔使幫你編番一次入住咁呢?
    個plan可以揀任何一個食事的,不過我覺得在磯魚食最抵,所以咪揀呢間囉,我都有好多嘢食,有各類蠔物,牛舌,和不同的熟海鮮料理,點會無嘢食唧~

    回覆刪除