星期五, 1月 09, 2009

夢二成功匯合

離開Oulet,便乘JR返仙台,取回行李,轉乘開往宇都宮的新幹線,與其他團友匯合。

車廂中,原以為可以在車上睡一覺、休息一會的團友一號,一時興起,取出手提電話,不斷用短訊與團友二號互相報告行蹤,其間的對話,直教人捧腹,一個多小時的車程,很容易便過去。
終於,在日本時間下午六時三十分,我們成功在宇都宮的東橫Inn匯合了,夢幻之旅part II正式啟動。
團友二號花了不少時間在check-in和辦理會員証手續,其他團友除了在機上吃過早餐後,一直沒東西下過肚,直餓得呱呱叫。所以,取房後,怱怱放下行李,我們便駕車出外找食去。原本想試相樸火鍋,但怕路途遙遠,又要花時間找路,於是便打算去這間牛角。豈料,導航系統卻在此時鬧別扭,帶我們去了一帶民居住宅,路上行人渺渺,連街燈也沒幾支,好嚇人!就在路上兜圈子期間,忽然瞥見街角不遠處有一賣燒肉的食店,叫西遊記,大家即時起哄,就試試這間家庭式小店吧!


老闆居然還懂得一兩句普通話,很搞笑!

牛肉的質數真不錯,大家也收貨。
但為何那麼少,因為大家還想以宇都宮餃子作宵夜。

可是,事與願違,去到車站,所有店舖已關門休息了,看來,我們要與字都宮名物緣慳一面了!

6 則留言:

  1. 食咁少咪唔夠飽囉,點算?!

    回覆刪除
  2. 乜我同老師嘅短訊通話好有趣嘅咩?我唔覺嘅~
    我地在東京塞車,都唔知幾想早啲同你地匯合呀!

    回覆刪除
  3. Maymay,
    呢個畫面係三人份,另外仲有白飯嘅~
    之後好似追加了一碟雞定牛?
    唔記得咗囉!!

    大頭仔,
    因為當時有老師在加埋旁述,啲對白好怪抵死,總之笑死我啦~
    既然係咁,好心你就早一兩日出發啦~

    回覆刪除
  4. 架車導航系統吾惦?! 吾係化!
    點算, 震震地添!

    回覆刪除
  5. 我都久唔久跟左個gps去d住宅區呀, 唔知邊度咁. 我個問題係因為我只入tel, 無check地址/map, 而tel登記根本就可能係人地個屋企.
    小儀姐都係諗清楚租唔租車囉! 我未試過有一架車無老點(而且都係好小事), 而幾架個gps都唔同牌子. 有時係兜路, 有時去錯地方.

    回覆刪除
  6. 小儀姐,
    請放心,係我地初初唔識set個導航,揀錯個manual選項啫,之後,經木村先生指導,係完全無問題,走錯路,佢仲會教我地點樣行番正路添~

    小彭,
    有時個導航真係唔行我預先plan好嗰條路,所以行程第二天,便撞板了~真是俾佢點頭拎拎~

    回覆刪除